Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Extrémní formy násilí na školách Fenomén střelby na školách
Vimmerová, Kateřina ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Tato práce nabízí náhled do problematiky extrémní formy násilí, která se může udát v prostorách školy: situace, kdy student zaútočí střelnou zbraní a ohrožuje své spolužáky, přátele i učitele. Počty případů střelby na škole se během posledních deseti let rapidně zvyšují. Kromě Spojených států amerických dochází k útoku studentů i v Evropě. V této práci je popsáno šest případů, kdy ke střelbě na škole došlo, nebo bylo neštěstí zamezeno díky zásahu třetí strany. Případy střelby na škole vyvolávají masivní pozornost a spekulace médií nedává prostor pro objektivní zvážení možných příčin jednání pachatelů a jejich motivace.
Extrémní formy násilí na školách Fenomén střelby na školách
Vimmerová, Kateřina ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Tato práce nabízí náhled do problematiky extrémní formy násilí, která se může udát v prostorách školy: situace, kdy student zaútočí střelnou zbraní a ohrožuje své spolužáky, přátele i učitele. Počty případů střelby na škole se během posledních deseti let rapidně zvyšují. Kromě Spojených států amerických dochází k útoku studentů i v Evropě. V této práci je popsáno šest případů, kdy ke střelbě na škole došlo, nebo bylo neštěstí zamezeno díky zásahu třetí strany. Případy střelby na škole vyvolávají masivní pozornost a spekulace médií nedává prostor pro objektivní zvážení možných příčin jednání pachatelů a jejich motivace.
Agrese a násilí vůči pedagogům pohledem pedagogů na gymnáziích
Franková, Monika ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Diplomová práce "Agrese a násilí vůči pedagogům pohledem pedagogů na gymnáziích" pojednává o problematice agrese a násilí ve školním prostředí. V teoretické části se zabývá agresí a násilím v obecné rovině a poté se konkrétně zaměřuje na školní agresi a násilí mezi žáky a studenty (šikanu a kyberšikanu) a další možné formy tzv. školního násilí. Hlavním výzkumným problémem předkládané práce jsou dvě formy školního násilí, a to agrese a násilí ze strany studentů vůči pedagogům a agrese a násilí rodičů vůči pedagogům. Pozornost je zde věnována různým druhům verbální i fyzické agrese uplatňované vůči pedagogům. V souvislosti s agresí a násilím vůči pedagogům se tato práce věnuje také tzv. kyber-obtěžování a závažnému násilí na školách neboli tzv. střelbě na školách. V empirické části práce je podrobně zkoumána agrese a násilí ze strany studentů (a také ze strany rodičů) na gymnáziích vůči jejich pedagogům. Zde je analyzováno, zda pedagogové považují problematiku agrese a násilí vůči své osobě za aktuální, zda a s jakými formami agrese a násilí ze strany studentů nebo jejich rodičů se setkali, zda a jakým formám kyber-obtěžování byli vystaveni a jaký mají názor na prozatím zahraniční fenomén střelby na školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.